ІV. ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ

Інклюзія— процес реального включення дітей з особливими освітніми потребами уактивне суспільне життя. При цьому всі зацікавлені сторони мають долучатися доучасті для отримання бажаного результату. Інклюзія однаковою мірою необхідна всім членам суспільства. Інклюзія— ценалежність доспівтовариства (групи друзів, школи, місця проживання).

Інклюзію восвіті можна розглядати якодин ізбагатьох аспектів інклюзії всуспільстві загалом. Бути інклюзивним— означає шукати шляхи для всіх дітей бути разом під час навчання (включно здітьми зООП). Інклюзія означає розкриття кожного учня задопомогою освітньої програми, яка достатньо складна, але відповідає його здібностям. Інклюзія враховує потреби, атакож спеціальні умови запідтримку, необхідні учню йпедагогам для досягнення успіху.

Проте процес упровадження інклюзії потребує значних зусиль усіх учасників освітнього процесу: від класного керівника до вчителя, обслуговуючого персоналу.

Самгородоцький ЗНВК І-ІІІ ступенів «Школа-дитячий садок» забезпечує інклюзивну освіту яксистему освітніх послуг, зокрема: адаптує навчальні програми таплани, фізичне середовище, методи таформи навчання, використовує існуючі вгромаді ресурси, залучає батьків, співпрацює зфахівцями для надання спеціальних послуг відповідно дорізних освітніх потреб дітей, створює позитивний клімат ушкільному середовищі. Незважаючи нате, щозаклад забезпечує сприятливі умови для досягнення рівних можливостей іповної участі, для йогоефективної діяльності необхідні спільні зусилля нелише збоку вчителів таперсоналу школи, айровесників, батьків, членів родин.

В умовах інклюзивного середовища, навчання дітей з особливими освітніми потребами здійснюється відповідно до особливостей, що зазначені в індивідуальний програмі розвитку та з використанням індивідуального навчального плану та індивідуальної навчальної програми дитини з особливими освітніми потребами.

Індивідуальний навчальний план для дітей з ООП розробляється на основі навчального плану Самгородоцького ЗНВК І-ІІІ ступенів «Школа-дитячий садок» (школа І-ІІІ ступенів) та програми «Дитина» (дошкільне відділення) з урахуванням висновку інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини.

Індивідуальний навчальний план визначає перелік предметів,послідовність їх вивчення, кількість годин, що відводяться на вивчення кожного предмета за роками навчання, а також тижневу кількість годин.

В індивідуальному навчальному плані дітей передбачається по 8 годин на тиждень (кількість годин визначено інклюзивно-ресурсним центром) для проведення корекційно-розвиткових занять.

Такі години враховуються під час визначення гранично допустимого тижневого навчального навантаження в індивідуальному навчальному плані для дитини з особливими освітніми потребами.

Кiлькiсть переглядiв: 41

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.