/Files/images/distanceedmontazhnaya-oblast-1.png /Files/images/distanceedmontazhnaya-oblast-1-kopiya.png

ПАМ’ЯТКА

для учнів під час дистанційного навчання

І . Облаштуй своє домашнє навчальне середовище

Організуй робоче місце: кожний підручник, зошит, інше навчальне та канцелярське приладдя мусять мати своє постійне місце.

Дотримуйся правила, що предмети, якими ти користуєшся щодня, повинні знаходитися «під рукою»,щоб під час роботи не витрачати час на пошук.

На стіні перед очима варто розмістити невелику дошку з розкладом занять та іншою оперативною інформацією.

Зовнішній вигляд також має значення.

Візьміть собі за правило щовечора прибирати залишки денних занять і готувати стіл і приладдя на завтра.

ІІ. Самоорганізація навчання

Робочий день почитати відповідно розкладу уроків.

Важливо мати чітко визначені робочі години для виконання завдань онлайн (один і той же час, в основному в денні години).

Роби перерви між виконанням уроків.

Дистанційне навчання здійснюється у двох режимах синхронному (всі учасники освітнього процесу одночасно перебувають у веб – середовищі) чи асинхронному (освітній процес здійснюється за зручним для вчителів та учнів графіком).

Пам’ятай у синхронному режимі усі учні долучаються до уроку (відсутнім можна бути тільки з поважних причин (хвороба, технічні причини),але заздалегідь попередити вчителя або класного керівника.

В асинхронному режимі навчання учень/учениця може працювати у власному темпі та в зручний для себе час, дотримуючись терміну здачі роботи.

Роботи приймаються до 16:00, субота та неділя вихідні дні.

Онлайн консультацію можна отримати під час відведеного уроку за розкладом.

ІІІ . Самоорганізація у виконанні навчального матеріалу

Пам’ятай про академічну доброчесність.

Складай розклад усіх своїх занять на тиждень у вигляді шаблон – графіка – так ти будеш бачити перспективу.

Виконуй завдання своєчасно, не відкладай на «Потім».

Чітко дотримуйся термінів щодо надання завдань на перевірку вчителю

У виконані завдання дотримуйся інструкції від учителя.

ІV. Співпраця, підтримка, самоаналіз результатів та досягнень

Правила поведінки на онлайн – уроці:

відео можеш не вмикати , але на аватарці фото учня, нік – його прізвище та ім’я.

Коли вчитель пояснює, мікрофон учня вимкнутий. Почнеться обговорення – і вчитель запропонує ввімкнути мікрофони.

В чаті вести спілкування відповідно до теми, ставити запитання, які стосуються уроку.

Кiлькiсть переглядiв: 77

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.